keskiviikko 31. elokuuta 2011

Minä vain haluan.


"I am a little bit of loneliness
a little bit of disregard

Handful of complaints
but
I can't help the fact
that
everyone can see these scars"


"I am
a little bit insecure
a little unconfident
Cause you don't understand
I do what I can
but sometimes I don't make sense"


Auttakaa nyt joku, mä en saa henkeä. En jaksa hengittää koska näen sen kaiken painon mikä pakkautuu muhun. Mä en jaksa, mä en halua peilejä enkä heijastavia pintoja. En halua nähdä tai kuulla.
Älä sano minua kauniiksi.

Pitäisi olla ulkona, juosta, liikkua. Pitäis jaksaa repiä itsensä suorituksiin, pitäis olla voittaja. Mutta mä en tiedä, eikä kukaan muukaan. Kukaan ei usko siihen, paitsi minä.
Haluan voittaa. Ja uskon vielä joskus kuolevani yrityksissäni.
Koska en minä ole voittajaihminen.

Pitäis olla paras, mutta kuka siihen muka pystyy? Mä. Mä aion näyttää että musta on siihen, mä voitan. Vaikka se veisi ikuisuuden mun elämästäni, pienen osan. Aiheuttaa se kuinka paljon kipua tahansa, mä tuun voittamaan.
Kuolin sitten kuinka tahansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.