perjantai 16. joulukuuta 2011

Raivoa ja vihaa.

Pahinta on ymmärtää
että olet kuollut.
Olet poissa tai
ehkä vain kaukana mutta
minulta sinä puutut.

Sinä kanssani valvoit aamuun
uuteen rumaan päivään
sanoit:
"
Otan vastaan jos kaadut"

Ja valheesi olivat totuus
sinua seurasin sokeasti
ja vaikka sinä et koskaan -
minä rakastin oikeasti.


Sinä kantanut et
vaikka kauniisti puhuit,
sinä pudotit minut ja
minä heikkona luotin sinuun.

Kuinka monesti luvattiin?
Ehkä sanoin tuhansin.
Kuinka usein ne pidettiin?
Jos laskea osaisin;
ei kertaakaan,
uskoisin.


Ja minä kaipaan kai vieläkin
ja sinä minua katsot
kuin roskaa.
Minä hymyilen takaisin,
minä toivon.

Vieläkin.

© Sunny

3 kommenttia:

  1. Heipps! :) tätä blogia ku ahkerasti luen ja itsekin kirjottelen runoja ja luen niitä paljon ni haluisin kysyä sulta jottai kysymyksiä liittyen runoihin tai siis sillai :D

    eli mitä runot merkitsee sulle?
    luetko paljon muiden kirjottamia runoja?
    kauan oot kirjotellu runoja?

    VastaaPoista
  2. Runot on mulle tapa purkaa ajatuksiani muodossa jonka monet ihmiset ajattelee aina eri tavalla. Puran ajatuksiani ja toivon saavani ihmiset ajattelemaan ja pohtimaan asioita. Pyrin herättämään tuntemuksia; vihaa, surua, iloa, rakkautta. Maailmaan mahtuu paljon tunnetta ja mut tekee äärimmäisen onnelliseksi se että jotakuta todella kiinnostaa ja mä muuten vain rakastan kirjoittamista :)

    Muiden kirjoittamia runoja luen todellakin paljon. Seuraan anonyymisti paria runoblogia ja suomalaisista runoilijoista ehdoton suosikkini on Tommy Tabermann, aivan ihanan omaperäisellä kirjoitustyylillään ja ajatusmaailmallaan.

    Runoja mun on tullut kirjoiteltua ala-asteesta asti, eli jokunen vuosi tässä on vierähtänyt. Itse asiassa eksyin tässä joku päivä sitten lukemaan yläasteaikaisia runojani ja kehitystä on havaittavissa :D Toivon voivani kirjoittaa runoja vielä pitkän pitkän aikaa, muuten mun pää räjähtää (omakohtainen ennustus valtavasta tragediasta *poks*).

    Moni itse asiassa on kuvitellut että kirjoitan saadakseni julkisuutta tms, mutta yläpuolellahan se pääpointti tuli esiin. Mulla on kirja tekeillä, niinkuin jotkut on jo kommenttiboxistakin saaneet selville, mutta uskon ettei siihen kanteen tule edes oikeaa omaa nimeäni :'3

    On hienoa että sua kiinnostaa ja multa saa täysin vapaasti kysellä lisääkin, vastaan aina parhaani mukaan ja täydestä sydämestäni ^^

    Ps. vastauksestani tuli romaani

    VastaaPoista
  3. Ookei :) mulla ei oo nyt aikaa vastailla mitään kummosempaa, mutta seelvä :)

    Tommy Tabermann on myös mun suosikki :)

    VastaaPoista

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.