keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Rialto.

Lähetään Roosan kanssa viideltä muokkaukseen. Tosta jumppasalista on aika hyvää vauhtia tulossa mun elämä, voisin alkaa käydä vaikka joka toinen päivä. Maanantain jäljiltä jalat ja selkä vielä vähän hassuja, mutta ehkä se siitä. Ainakin sitten joskus. Perjantaina taitaa kumminkin jumppa jäädä väliin, kun mennään kullan kanssa teatterille.

Pitäis käydä kaupassa, leivotaan Roosan kanssa kun tullaan. Tehdään muutama mutakakku ja sillee, eli mikäs tässä on ollessa.

Mä oon ihmetelly kuinka ihmiset jaksaa käydä mun blogissa. Mä kirjotan kamalan pitkiä pätkiä, ja silti näitä on luettu. Tai no, en mä tiedä lukeeko näitä kukaan koskaan kokonaan, mutta ainakin täällä käydään. Hassua.

Pitäis vaalentaa hiuksia, niistä tulis varmaan oranssit. Ostan varmaan värin tässä tänään tai huomenna, ja värjään ehkä perjantaina tai lauantaina. Voisin blondata, tosin en tiiä ottaako niihin punanen sitten enää ollenkaan kiinni. Mutta jos kerran/pari blondaa, niin luulis. Ainakin nyt kun on vielä tota pigmenttiä hiuksissa sen verran. Eli lopputulos tulee oleen mielenkiintonen. Ehkä sitä kesällä vois taas tehdä jotain radikaalia hiuksilleen.

Mä sain nukkua tänään pitkään. Nousin sängystä puolenpäivän jälkeen, ja aivan upee fiilis. Tuntuu siltä että jaksais ihan kamalasti kaikkee, ja niin mä voisin kai jaksaakkin. Pitäis tehdä hommia, että sais tältä viikolta 20 euroo. Sais sen värin, ja koulujuttuja kun lukio alkaa ens viikolla. Lisäks pitäis päästä Euraan ens viikonloppuna, eli raha tulee tarpeeseen kyllä.

Tänään on aika normaali päivä. Hyvä fiilis. Älkää pilatko sitä. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.