sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Rooftops and railways.

Varmaan ensimmäinen englanninkielinen otsikko tässä blogissa. Itse asiassa aika hassua että oon pystyny pitään ton kielen poissa täältä, ainakin suurimmaks osaks. Tosin en mä sille sit kumminkaan enää mitään voi, otsikko on tossa, enkä mä jaksanu keksiä parempaakaan. Tosin ajattelin joskus että ottaisin ton tekstin tatuointina.
Mä oon muutenkin miettiny tatuointeja viimeaikoina tosi paljon, ja otan tohon etusormen ja peukalon väliseen lärpäkkeeseen numeron 13. Peukalon "varteen" otan tatuoinnin, jossa lukee Luti. Ja korvan taakse jollain kivalla fontilla sana Rakas. Siinä on nää mun ensisijaiset suunnitelmat, kun täytän 18. Eikä siihenkään oo enää pitkä aika, vaikken kyllä usko että saan edes rahaa näihin siihen mennessä, jos sitä miettii. Enkä mä tiedä tarviikokaan, parin vuoden päästä kohti Thaimaata pariks, kolmeks viikoks ja sielläkin voi ton tatuoinnin ottaa. Hygieenisyys ja noin, mutta mikäs siinä jos saa myrkytyksen. Ehkä siihen kuolee.

Mä vietin eilen tunnin stepperillä, tein 25 vatsaa ja saman verran selkälihaksia. Venyttelin, ja tein 25 punnerrusta. Mulla on hyvä olo taas, kun en oo syöny nyt paljoo, ja nukkuminen on jääny vähemmälle. Pystyn kattoon itteeni peilistä. Lisäks tänään alko mulla vuoden herkkulakko, eli ei karkkia, ei sipsejä, eikä limsaa kokonaiseen vuoteen. Mummo maksaa siitä 150 euroo jos pystyn oleen koko vuoden, ja kyllä mä pystyn. Oonhan mä ollu vuoden karkkilakossakin aikasemmin, kakskin kertaa jos totta puhutaan. Äitikin uhkas maksaa satasen jos onnistuu, ja no, mä ajattelin että ottaisin kyllä molemmilta niistä oikein mielelläni rahat.

Naamakirja lagaa aika pahasti. Se vaan lataa ja lataa ja sit jumittuu, joten kaikki vaan alusta ja uudestaan. Ottaa päähän taas, mutta ei sillai pahasti. Itse asiassa mä oon ihan hyvällä tuulella tänään, ainakin nyt. Toistaseks. Koulun jälkeen on jotain odotettavaakin, meinaan meen äidin kanssa riehumaan salille painojen kanssa. Tulee niin hauskaa ja paikat tulee niin kipeiks. Muistan kun käytiin Vuokatissa, ai saatana.

Ja saatanpa alottaa uuden blogin, näin btw. Vielä tähän sivuun, jonne laittaisin ehkä enemmänkin kuvia. Eipä siinä mitään, kuvablogit on aivan upeita, joten oon jo pitkän aikaa miettiny että voisin laittaa sellasen pystyyn joskus. Osittain omia kuvia, osittain sitten netistä löydettyjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.