keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

All my glory.

Nyt ei oo kuvaa tässä, mutta mä ajattelin kirjottaa uuden hahmon. Taas vaihteeks. Ja ootan perjantaita, se tulee ylihuomenna. Mulla ei ole ruottin tilalla mitään, ne on hyppyjä. Se tarkottaa että tiistaina ja perjantaina mulla alkaa koulu vasta kymmeneltä. Sekin käy mulle oikein hyvin, saan nukkua hiukan pidempään. Tai vaihtoehtosesti mennä koululle dataamaan tai lukemaan. Veikkaan että painelen koululle, koska muuten unohdun aivan varmasti himaan. Eipä siinä mitään, ei se mua haittais sinänsä.

Me saatiin teatteriin puuttuvaan rooliin ihminen, oon onnellinen. Mä oon niin ilonen jos tää saadaan toimiin, jos tästä tulee jotain. Pitäis opetella yks tanssi sitä varten, ja replat myös. Tosin replat on jo yllättävän hyvin päässä, en ollu ees tajunnu kuinka ne oli menny. Sitä se teettää kun omistaa plarin, niin ei malta laskee siitä irti millään ilveellä. Okei, nyt menee kumminki hyvin. Perjantai-sunnuntai ei tarvii olla yksin, ja harkat on sunnuntaina sillai myöhään ettei tarvii herätä niin aikasin ja lähtee kamalalla kiireellä.

Mutta mutta, minä painun seikkailemaan websin maailmaan ja alan värkätä uudelle hahmolle kotia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.