lauantai 2. huhtikuuta 2011

Melin4.

Ikka lojuu sängyllä. Pitäis mennä hakeen perunoita kellarista ja kuoria ne, laittaa ruokaa. Sitten pitäis leipoo kakku, meille tulee porukkaa huomenna talo täyteen. Ikkakin lähtee huomenna, mä voisin pitää sen täällä aina. Pitäis siivota huonekkin, en jaksais. Haluisin vaan olla. Mutta kun on hommat saatu tehtyä niin sitten larpattelemaan. Kyllä, olen houkutellut Ikan pahoille teille.

Vasemmassa korvassa on jäljellä enää tunneli ja rustokoru. Kaks alinta lähti äsken, ehkä mä joskus saan aikaseks ottaa lisää koruja. On orpo olo, taas.
Pietalle pitäis saada toi kirja täyteen lokakuuhun mennessä. Kirjotin siihen tänään, leikkailin ja liimailin. Kivaa askarrella vähän välillä.

Kattelin vanhoja merkintöjä, ne on hämmentävän lyhyitä. Ehkei mulla sillon oikeen ollu asiaa, mutta nyt on taas. Tosin aikaa ei, joten mä painun hommiin. Hei vain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.