torstai 7. huhtikuuta 2011

Ehkä tänään.

Mä meen vasta kymmeneen kouluun, mutta oon hereillä jo nyt. En jaksa lähtee aikasemmin, soitan kyytiä joskus myöhemmin sitten. Ehkä yhdeksän aikaan, sitten kun jaksan. Jos jaksan, olo on kummallisen painava. Ihan hassu. Mutta en oikeestaan jaksa nyt vaivata sillä päätäni, tästä päivästä tulee ehkä upeinta. Ainakin mä kovasti toivon niin.

Mulla on vaan uskontoo ja äikkää tänään. Sen jälkeen heitän koulukamat äitelle ja lähdetään bussille. Mä koitan hengittää. Koitan tosissani.

Mä en tiedä mitä mä laittaisin tänään päälle. Tavallaan tekis mieli vetästä noi goottihousut tosta nojatuolin selkämykseltä, mutta tavallaan tekis mieli laittaa jotain ilosempaa. Niinkun noi vihreet. Ja nyt kun mä tarkemmin sitä mietin, mä taidan ne laittaakkin. En sitten vaan tiiä minkä hupparin vedän, kai tän mustan vaan. Ja musta toppi. Ja violetit villasukat. Ja tennarit. Sit mä oon valmis ja voin soittaa jos joku heittäis mua kouluun. Sitten mä pääsen pois täältä. Hienoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.