tiistai 26. huhtikuuta 2011

Väärennös.

Mä en tiedä mikä mulla on ollu, kun en oo kirjottanu. Ehkä mulla ei oo ollu aikaa? Ei, ei se siitä johdu. Mulla olis aina aikaa. Olisinhan mä ehtiny, en oo vaan jaksanu. Tuntuu itse asiassa etten oo jaksanu yhtään mitään, mutta ei sekään pidä paikkaansa. Mä oon painanu kouluhommia hiki hatussa, ja kotihommia aika hyvin samalla tahdilla. Tällä viikolla pitäis saada viis hommaa tehtyä niin saisin kympin. Sitten voisin jopa päästä kullan luo parin viikon päästä viikonloppuna. Eikun enhän mä sillon vielä voi, sillon on tori. 14. päivä on tori, ja mun pitäis leipoo sinne myyntiin kaikkee kivaa. Sitten sen jälkeen viikonloppuna voisin päästä kullan kainaloon. Oisin onnellisin.

Kävin lenkillä, kolme kilsaa. Naapurinpoika juoksi vastaan puolessa matkassa ja totes että "tää on vitun hullua". Katsoin sen perään hetken ja nauroin, jatkoin sit matkaa. Se tuli vastaan vielä myöhemminkin, ja vieläkin sen hymystä tulee kiva olo. Se on niitä harvoja ihmisiä jotka hymyilee mulle muuten vaan, sen kummemmin tuntematta mua. Se on hieno ihminen, aina ollu.

Aattelin laittaa johonkin kaupan ilmotustaululle ilmotuksen että voisin hoitaa lapsia koulun jälkeen viikolla. Saisin siitä rahaa sitten, jos meillä on muutto tulossa vuoden päästä. Pitäis koittaa nyt kasata rahaa autoonkin vielä lisäks, ja kaikkeen paskaan, eli kyllä tässä aika paljon hommia täytyy haalia itelleen. Mutta mä haluun että me pärjätään, haluun että mun kullalla on hyvä olla mun kanssa, ja teen kyllä kaikkeni sen eteen, vaikka joskus se kuluttaa mua valtavan paljon. Aivan valtavan paljon.

Pääsiäisloma oli aivan ihana. Kulta oli mun kainalossa koko ajan, enkä ois millään halunnu päästää sitä silmistäni hetkekskään. Sen vieressä nukkumiseen tottu, ja nyt joutuu nukkuun yksin taas tossa valtamerisängyssä. Niin orpo olo, mutta onneks perjantai on jo pian, saan sen taas viereeni. Ja lauantaina porukalla riehumaan, odotan sitäkin. Itse asiassa musta alkaa tuntua että kaikki menis nyt putkeen ihan kiitettävästi. Mahtava fiilis.. mahtavia ihmisiä ympärillä. Ei paljon, mutta laatu onkin ihan priimaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.