lauantai 30. huhtikuuta 2011

Laita rikki.


Vappu tulee ja mua väsyttää hiukan. Tai no, pitäis lähtee Ellivuoren suuntaan Piatalle kullan kanssa, kyyti vaan on hiukan kadoksissa. Vietin kauan aikaa suihkussa, ja oon juossu ympäri kämppää koko päivän tähän asti. Päätin siis ottaa hetken nyt aikaa ihan vaan kirjottaakseni tänne, vaikka eihän mulla tässä juur mitään muuta ole kun aikaa. Ja pikkusen yksinäisyyttä.

Odotan sitä että lähdetään, tää paikka puuduttaa. Tää paikka, ja tää yksinäisyys. Odotan sitä että pääsee riehumaan ihmisten kanssa, pitään hauskaa ja muutenkin. Sosiaalistuun. Täällä se homma ei oikein toimi, täällä kaikki on omissa oloissaan eikä haluakaan toista lähelleen. Ehkä se on okei. Ehkä siihenkin sitten joskus tottuu.

Siitä on ikuisuus kun oon ollu viimeks tällä aulan koneella tällai. Että oon kirjottanu, tai tehny jotain. Tää on hidas ja paska. Ja mä haluan lukee jotain hyvää kirjaa, hukkua johonkin hetkeks.

Ps. Hauskaa vappua immeisille! Elkää vetäkö överiks ;3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.