maanantai 4. huhtikuuta 2011

Liiketoimintasuunnitelma.

Ootan torstaita, kun lukio alkaa taas. Ootan perjantaita, kun näkee ihmisiä pitkästä aikaa. Ootan vaan koko ajan. Mutta en oota sitä kun joudun lähteen koulusta tänään, en oota niitä tehtäviä mitkä mun pitää tehdä kotona. En oota sitä haastattelua joka mulla on tänään, en oota en. Ootan kuitenkin sitä että mennään äiten kanssa kahville, ootan sitä että saan nukkua autossa kun viedään sisko uimakouluun. Ootan sitä että pääsen taas salille tällä viikolla joku päivä. Ootan sitäkin että Pieta lähtee mun kanssa salille. Ja ootan sitä että saan kaivaa lukiokirjat esiin. Ootan sitä että pääsen kirjastoon koulun jälkeen, vaikka joka päivä kun lukio alkaa. Ootan sitä että voin jäädä Roosan kanssa kaupungille enemmän. Ootan sitä että mennään Pietan kanssa läskeileen. Ootan vappua. Ootan pääsiäistä. Ootan Ikan synttäreitä ja omia synttäreitäni.

Mun elämä taitaa olla taas täynnä odotusta, mutta ehkä se saa ollakkin. Ainakin mulla on asioita joihin tähdätä, asioita joista pitää kiinni ja joissa roikkua. Mulla on oikeestaan mahtava fiilis just siks. Nyt on hyvä päivä, eilen oli, lauantaina oli. Ja mä voin nyt puhtaasti sanoo että oon onnellinen, vaikka parasta tästä kaikesta tekis se, että saisin pitää Ikan joka yö mun vieressä, nukahtaa sen kainaloon ja herätä siitä. Se olis maailman täydellisintä. Sekin olis, että asuisin jossain en-niin-kuusessa kun nyt. Mutta ehkä sitten joskus. Jos saan palkallisen harjotuspaikan kesäks, me voidaan muuttaa nopeemmin. Mä pääsen Ikan viereen nopeemmin, ja sitten kaikki porukka voi aina tunkee meidän luo iltasin ja viikonloppusin. Kaipaan ihmisiä aivan kamalasti. Erakoitumisvaiheeni on ohi, missä bileet?!

edit: saan yrityshärpäkästä kakkosen
         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.