keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Hukkunut rakki.

Kävin suihkussa ja kohta pitäis painella lukiolle tukiopetukseen. Kipeenä oon tosiaan ollu kotona tän päivän, en oo novellisalkkuakaan saanu eteneen, mutta kolme tai enemmän pitäis saada tänään vastauksia kasaan. Ehkä voisin tänään saada kaikki viis, niin sit voisin huomenna kirjottaa puhtaaks, ei meinaan oo iso juttu se, kunhan jaksaa keskittyä ja kattoo ettei niitä virheitä ihan hirveesti ainakaan tule.

Mulla on maha samperin kipee, ja tarkistin ens vuoden lukiojaksot. Voi peruna, ensimmäinen ja viides jakso on lukiolla, mikä taas tarkottaa sitä että mulla menee taas kesä tohon harjotteluun, jollon en saa mitään palkkaa. Ja periaatteessahan mä en ehdi olla lomalla ollenkaan, ja syksyllä kun pitäis asua Ikan kanssa yhdessä, niin en haluaisi hirttäytyä kouluun. Aattelinki että jos tän jakson loputtua laittais lukiolle informaatioo etten enää jaksa jatkaa, tai jossain vaiheessa kesää. Amiksen puolellekin pitää ilmottaa, mutta kun nyt on vaan vähän vaikee niellä tota puuhaa kun stressi tappaa mut. Joo, naurakaa, haukkukaa mua paskaks ja saamattomaks. Mä en vaan koe tarvitsevani tota lukioo yhtään mihinkään, kun en kumminkaan oo ees suunnitellu lähteväni yliopistoon tai mitään. Lisäks saan amiksesta oikein hyvän pohjan työelämään ja kouraan vielä ammatinkin. Eli mulle riittäis se ihan mainiosti, äite vaan ei oikein käsitä sitä. Jotenkin toi ammattilukio höskä oli vähän random, ,enkä ehtiny miettiä sitä ollenkaan. Lisäks toi datanomipuoli on just sitä mikä mua kiinnostaa, ja mitä jaksaisinkin tehdä. Ja siellä mulla on kavereita, ihmisiä joiden kanssa voi chillata koulun jälkeenkin. Ja ois helppoo silleekin, että asuttais Ikan kanssa saman katon alla ja käytäis samaa koulua.

Ei saakeli, mitähän mä oikeen höpötän. Puran ajatuksiani tai jotain. Ahistaa. Vitusti liikaa, anteeksi kielenkäyttöni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.