torstai 5. toukokuuta 2011

Sateenkaari-irokeesi.

Koulun kirjastossa dataamassa. Koulun jälkeen Ideapark ja sitten kouluhommat kotiin. Hehe, vois oikeesti vihdosta viimen saada jotain aikaseks ja lakata tän valittamisen, koska siitä ei ole saakeli mitään hyötyä. Niskasta kiinni, kun ei näitä asioita kerran kukaan voi mun puolestakaan hoitaa. Jos jottain haluaa, niin se on ite hankittava/ansaittava. Joillain voikin sitten olla parempi tilanne, mutta sääliksi käy niitä ihmisiä jotka ei mitään joudu itse tekemään. Voi niiden elämää. Oivoi.

Oiskohan se sitten taas irokeesikauden avaaminen tässä joskus.. tekis mieli vetästä sivut lyhyiks jälleen kerran, ja laittaa joku kiva väri. Ihmiset saa ideoida, vaikka paskat tähän kukaan mitään kommentoi. I know that anyway.

Oon väsyny ja mun hiukset vituttaa mua aika armottomasti. Ne on ihan persiillään, enkä jaksa korjata niitä millään tavalla. En jaksa en jaksa en halua ei huvita. Amen. Vaikka pitäis sietää näitä vielä loppupäivä, mutta mikäs tässä on ollessa. Jos joitain muitakin vituttaa, niin se on niiden ongelma. Mä en nää itteeni, eli eipä ole minun ongelmani. Hihi saastutan ympäristöäni rumuudellani :|

Että tällasta merkintää tänään..

2 kommenttia:

  1. SAMURAAAIIIII ;_______________;

    VastaaPoista
  2. keesi kunniaan. voit toteuttaa ton mitä ite oon täs halunnu toteuttaa mut ei oo pokkaa:D

    VastaaPoista

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.