tiistai 31. toukokuuta 2011

Vaietkoon ikuisesti.

Pidä minusta kiinni. Pidä niin kuin kukaan muu ei koskaan ole pitänyt, ja rakasta enemmän kuin mielesi pystyy ymmärtämään. Halua olla minulle hyvä, ja ole sellainen. Ja kun haluat sanoa jotain, sano se. Kerro, sillä jostain saan sen selville kuitenkin, joskus. Pidä huoli ettei koskaan tule hetkeä jolloin kaikki on jo myöhäistä. Pidä minut lähelläsi vaikka pyristelisin pois, ja anna minulle anteeksi jos satutan sinua. Rakasta minua kaikesta huolimatta, vaatimatta mitään mitä en voi sinulle antaa. Ja jos petyt minuun, saat hakea haluamasi muilta. Ja minä annan anteeksi.

Jos haluat tappaa minut, saat tappaa. Pyydä lupa, ja minä annan sinun tehdä sen tavalla jolla itse haluat. Jos haluat saada minut kärsimään, tee niin. Iske varoittamatta kipu niskaani ja katso vierestä kun huudan ja kaadun. Sano samalla että rakastat. Ja minä annan sen kaiken sinulle anteeksi.

Kerro minulle ajatuksesi ja salaisuutesi, välittämättä siitä että ne saattavat sattua. Kerro minulle kaikki mitä et koskaan ole sanonut ääneen, puhu kielillä joita en ymmärrä. Ja minä rakastan sinua.

Jos haluat jotakuta muuta naista, kerro minulle. Kerro, jotten turhaan odota sinua yöksi kotiin, etten turhaan laita ruokaa kahdelle. Ilmoita missä olet, enkä minä kiellä. Kerro koska tulet kotiin, niin minä hyväksyn ja keskityn odottamaan sinua takaisin. Kerro mitä teit hänen kanssaan, lupaan nyökkäillä hymyillen; saat tehdä sen uudelleenkin. Sillä minä en pysty antamaan sinulle tarpeeksi, sillä minussa on virheitä. Ja minä kaipaan sinua.

Jätä minut, ja halaa hyvästiksi. Naura kaikelle mitä olemme kokeneet, ja anna minun pakata tavarasi laatikoihin. Kerro samalla kenen luo aiot asettua asumaan, enkä minä itke. Puhu ja naura, niin kannan tavarasi autoon. Heiluta vielä ikkunasta, niin minä heilutan takaisin ja katson perääsi kunnes et enää näy. Ja minä rakastan sinua aivan valtavasti.

Soita minulle, ja kysy kuinka voin, niin minä peitän itkuni nauruun. Kerro minulle missä olet, ja minä hyväksyn. Kuiskaa että sinulla on hiukan ikävä, niin minä vastaan samoin, etkä kuule itkua.

Ja sinä rakastit minua aivan valtavasti
.

Ja minua ei enää ole.
Ja minä rakastin sinua




aivan valtavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle tarina

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.